Kia spustila výrobu sportovní verze cee´d GT

Kia dnes v Žilině zahájila sériovou výrobu modelu Kia cee´d GT. Dlouho očekávaný Kia hot hatch se vyrábí ve třídveřové (pro_cee´d GT) i pětidveřové variantě (cee´d GT). Zcela první sportovní verze tak vhodně doplňují stávající modelovou řadu.

Obě karosářské varianty nového modelu Kia cee’d GT pohání nový zážehový čtyřválec s přímým vstřikováním paliva 1.6 T-GDi, přeplňovaný turbodmychadlem typu twin-scroll. Motor má výrazně vylepšené parametry: maximální výkon vzrostl o 51 % na 204 koní a točivý moment dokonce o 61 % na 265 Nm. Obě verze dosahují příznivé spotřeby 7,4 litru benzínu na 100 km a vyprodukují 171 g/km emisí CO2.

 Modely Kia pro_cee’d GT a Kia cee’d GT byly navrženy v evropském vývojovém centru pod vedením šéfdesignéra Petra Schreyera. Mají novou masku chladiče, nové světlomety a níže uložené nárazníky. Nové čtyřbodové LED světlomety pro denní svícení připomínají drahokamy a modifikovány byly i mlhové světlomety. 

V zadní partii vozu je patrná dvojitá koncovka výfuku, z boku vůz korunují 18palcová kola z lehké slitiny a pod nimi nápadné červené brzdové třmeny. Obě sportovně laděné verze se budou dodávat v šesti speciálních barvách laku karoserie.

V interiéru modelů cee´d GT najdeme sportovní sedačky Recaro, hliníkové pedály, 7palcovou obrazovku s dotykovým displejem a kvalitní povrchové materiály.

S příchodem nového vysokovýkonného modelu se Kia rozhodla uvést limitovanou edici v počtu 500 kusů. Každý model Kia pro_cee’d GT z této edice má bílý perleťový lak karosérie, unikátní 18palcová litá kola v provedení s černými vysoce lesklými paprsky, čtyřbodové LED denní světlomety, vnější zpětná zrcátka s kryty v černé lesklé barvě, nerezové prahové lišty s červeným logem GT a pořadovým číslem auta limitované série, červené osvětlení prostoru pod kabinou a podlahové koberce s červeným dvojitým prošíváním.

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.

Klady a zápory Ceedu

+ prostor v interiéru

+ pořizovací cena

+ rozsah reálně využitelných otáček motoru

+ odhlučnění interiéru od motoru

+ malý aerodynamický hluk

+ podvozek - jistota i pohodlí

- odhlučnění podběhů

- mělký zavazadelník

- podsvícení přístrojového štítu (nutnost častého upravování intenzity)

- občasné provrzávání plastu u rádia (od cca 35.000 km) a v madle dveří u řidiče (od cca 55.000 km)

Spotřeba

Ujeto kilometrů: 82.265 - konec

Průměrná spotřeba: 6,93 l/100km

Závady

bez závad

Náklady na servis

25.10.2013 - 16.646 km

Zimní prohlídka (zdarma v rámci programu 777), přezutí kompletních kol

267,- Kč

2.4.2014 - 29.398 km

Prohlídka 1 rok / 30.000 km (vozidlo bez závad)

1.937,- Kč

27.3.2015 - 58.550 km

Prohlídka 2 roky / 60.000 km (vozidlo bez závad)

+ výměna stíracích lišt

+ přezutí kompletních kol

3.412,- Kč

21.3.2016 - 78.532 km

Prohlídka 3 roky (vozidlo bez závad)

+ přezutí kompletních kol

1.933,- Kč

Tip:

Levné pneu s ověřeným původem pro vozy KIA. Nakupte pneumatiky za nízké ceny na Pneumatiky.cz


Oblíbené odkazy